Zajímavé příspěvky uživatelů, kteří již službu využili



Hezký den, chtěl jsem Vám hlavně poděkovat za službu, kterou provozujete. Právě jsem díky Vám nenaletěl při koupi vozu. Moje vybrané auto byl VW PASSAT se 140 000km. Po kontrole VIN bylo zjištěno, že auto má 440 000km. Za těch 500kč to stojí.

Pavel P.


Zakoupil jsem vozidlo renault RX 4, kde byl uveden stav tachometru 120 000 km za 165 000 Kč. Po třech měsících v autorizovaném servisu podle historie vozidla zjistili, že vozidlo má zřejmě najeto 151 000 km. Chci uplatnit v reklamaci po prodávajícím slevu z kupní ceny cca 10 000 kč. Ve smlouvě a všude je jinak uváděn stav 120 000 km. Takže všem doporučuji ověřit si stav tachometru před podepsáním kupní smlouvy.

V.B.


V autobazaru jsem koupil Fabii rok 2004, kde bylo uvedeno, že je nebouraná. Nyní jsem zjistil, že je celá přestříkaná a má vyměněná 2 boční okna a čelní sklo. Dále uniká voda z nádobky na ostřikovače a v servisu mi zjistili občasnou chybu v signálu od čidla z vačkového hřídele. Telefonoval jsem do autobazaru, kde mi tvrdí, že bourané není, že bylo jen poškrábané a proto je přestříkané a uplatňovat to jako závadu nelze a že jsem si toho měl všimnout dříve a ne až po 18 dnech. Takhle si jednání seriozního bazaru nepředstavuji.

J.B.


V roce 2010 jsem koupila přes inzerát od soukromé osoby VW golf IV, rok výroby 2002. Sepsali jsme kupní smlouvu, kde je napsán prodávající, kupující a dále tovární značka, RZ, číslo karoserie, rok výroby, barva, cena a pod smlouvou jsou naše podpisy. Bohužel jsme do smlouvy nenapsali stav kilometrů. Auto jsem v den koupě přepsala a dala do autoservisu, kde mi vyměnili rozvodový řemen, vyměnili olej, všechny filtry a jiné. Po několika dnech jsem si nechala podle čísla karoserie zjistit stav ujetých kilometrů a bylo mi řečeno, že auto má najeto více jak 300.000 km, ovšem na tachometru bylo 180.000 km. Kontaktovala jsem prodávajícího s tím, že chci slevu. On si zjistil, že auto má skutečně najeto přes 300.000km, ale řekl mi, že on s tím nemá nic společného a že kdyby to věděl, tak by auto z Německa nedovážel a navíc za peníze z prodeje golfa (98.000Kč) koupil jiné auto, takže nemá peníze. Více se semnou nebavil. Tento týden mi odešlo turbo. Až budu auto kupovat příště, určitě si budu chtít předem ověřit skutečný nájezd kilometrů.

R.H.


Dobrý den potřebovala bych poradit. Koupila jsem si autíčko od jedné paní s tím že si ho na sebe přihlásím ale stal se problém. Dojel jsem na dopravní úřad a tam mi řekli, že mi auto nemůžou přepsat, jelikož bývalá majitelka není vlastně majitelka, ale v technickém průkazu je napsaná. Byla jsem z toho zmatená. Nakonec mi řekli, že i když je v techničáku napsaná, tak majitelem je leasingová společnost. Tak jsme to začali řešit, ale paní asi nemá zájem. Tvrdí, že to vyřizuje, ale už to trvá skoro 4měsíce. Potom jsme dokonce zjistili, že dluží leasingovce peníze. Nakonec mi napsala, že ji auto mám vrátit a ona mi dá zpět peníze.

M.K


Dobrý den, mám možnost koupi ojetého vozu, znám VIN, který jsem zadal do systému AUTOTRACER. U kontroly společností, jestli není v majetku nějaké leasingové společnosti bylo u GE Money napsánu ANO. Zavolal jsem tedy do této společnosti a tam mi bylo sděleno, že na toto auto je aktivní úvěr a velký techničák mají oni. Myslím si, že paní, co mi chce auto prodat, jedná bez vědomí banky. Když jsem chtěl ukázat velký technický průkaz, tak to by duplikát, který si nechala vystavit, prý kvůli tomu, že originál ztratila.

Patrik


Kupoval jsem ojeté BMW z roku 2006 za cenu 650 tis. Při hledání nejvhodnější nabídky jsem narazil na Vaše stránky – na AUTOTRACER. Rozhodl jsem se Váš systém vyzkoušet – jen tak. Vzhledem k ceně vozidla byla cena za Váš systém naprosto zanedbatelná. K mému velkému překvapení zde byly uvedeny detailní informace o mnou vybraném vozidle a dokonce i záznamy o stočeném tachometru.
Přitlačil jsem tedy na prodejce a ten následně přiznal barvu a cenu jsme snížili o 50 000 Kč. Díky Vaší službě za 499 Kč jsem ušetřil 50 000 Kč.
Zatím mohu každému jen doporučit.

Karel, Praha


Pár fotek, nějaké šílené popisy a šest stavů tachometru. No co jsem mohl čekat za pětikilo.

Jíra


Vzhledem k tomu, že si auto nekupuji každý den, je Vaše galerie fotografií s popisy výrobních čísel a štítků super. V bazaru se divili, když jsem si chtěl všechny zkontrolovat. O některých ani nevěděli, že existují. Ani ty dva stavy tachometru nebyly k zahození. Při takové investici jakou je nákup auta je Vaše služba fakt super.
Díky.

František K, Uhříněves


Chtěl jsem si v bazaru výhodně koupit Oktávku, říkali že měla ťuknutý přední blatník. Podle záznamů v Autotraceru však měla záznam ze servisu o opravě celého předku včetně čelního skla. Když jsem to chtěl v bazaru vysvětlit, tak se se mnou přestali bavit a řekli mi, že už je prodaná.

J.B.


Teda 500 korun je docela dost. A auto jsem stejně nakonec nekoupil. Ale už vim do kterýho bazaru už nikdy nepudu auto vybírat. Když jsem jim řekl, že auto je o rok starši než mi vnucujou, tak na mě nějakej potetovanej frajer řval o co mi jde a když se mi nelibi, tak ať si ho nekupuju. Se mi zdá, že než koupim auto, tak tady utratím hodně peněz. Nedostanu slevu?

Radim, Ostrava


500 kaček je hodně a nedozvěděl jsem se nic, co jsem už předtím nevěděl. Tak aspoň mám potvrzeno, že mám auto v pohodě – snad.

Pavel, Praha západ


Sestra si ukvapeně koupila auto. Prý výhodná koupě. A tady jsme zjistili, že má mít najeto o 70tis. km více a ještě je o rok starší než ji řekli. Dá se s tím ještě něco dělat? Už jsem ukazoval právníkovi kupní smlouvu a prý máme docela velkou šanci na vrácení části peněz. Snad ten prodejce dřív nezkrachuje. Vaše informace jsou super, ale škoda, že jsme o tomhle nevěděli dříve. Díky.

J.F., Poděbrady


Kdo vám dává informace? Vy jste nějaký policajti nebo co? Kolik mám najeto na mém autě je moje osobní věc. A až budu auto prodávat, tak si ho prodám sám. K tomu vaše informace nepotřebuju.

P Brno


Dobrý den,
Chci Vám poděkovat za pěkné služby! Už jsem myslel, že v ČR nemůže nic fungovat, ale tohle je opravdu hezká a profesionální služba! Moc jste mi pomohli.
Děkuji

David S.


Tak sem zaplatil pětikilo a dostal jsem info co jsem již věděl. Zavolal jsem jim proto na tu jejich telefonickou linku podpory. Tam mi vysvětlili, že asi moc nečtu a že mi to ukázalo, co za moje peníze může systém ukázat a kolik toho je. Pak už to prý byla jenom moje volba jestli to chci, nebo ne. Udělali ze mě blbce a ještě mě to stálo pětset.

Josef B. Praha


Napřed jsem si říkal, že pět stovek Vám za to nedám, ale tady je snad možné všechno, tak jsem nakonec pro klid duše zaplatil, nerad bych dopadl jako tahle ženská s mercedesem.
„Žalobkyně uvedla, že jí byl prodán havarovaný automobil (opravený po havárii) po kompletní výměně motoru. Soud ale konstatoval, že jde o specifické vlastnosti „ojetého“ automobilu, a nikoliv o vady. Protože nebylo prokázáno, že by si žalobkyně výslovně vymínila vůz nehavarovaný, bez kompletní výměny motoru, nemohly tyto reklamované vady založit právo na odstoupení od kupní smlouvy podle občanského zákoníku.”
Celý článek:
http://www.novinky.cz/auto/169016-pri-koupi-ojeteho-auta-je-dobre-vedet-kdo-nese-odpovednost-za-vady.html

M.P. Praha


Již dva dny jsem naprosto rozčarovaná nad drzostí jednoho autobazaru v Praze 9. V letošním roce jsem s přítelem zakoupila VW Caravella, kratší vezre. Než jsem se rozjela do autobazaru, auto jsem si prohlédla na internetu a zdálo se být v pořádku. Při osobní prohlídce vozidla v autobazaru se zdálo, že vůz je v naprostém pořádku a že není problém vozidlo za hotovost koupit a hned odvézt. Za vozidlo stáří 3/2007 s najetými kilometry 36 000, provozovaného v Německu, ano bez servisní knížky což je v těchto vodách normální, jsem s přítelem dala cca 500 000,-Kč. Co čert nechtěl, při naší dovolené v Chorvatsku došlo k nehodě a neopatrný - opilý Chorvat nám naboural zadní část vozu. Při různých peripetijích oprav vozidla, nám náš známý, který pracuje v autorizovaném servisu pro VW nabídl, že pro jistotu ověří stáří vozu a servisní prohlídky, jelikož se mu nezdá chování vozidla při tak malém počtu najetých kilometrů, hlavně pokud jde o převodovku - lidověji "spojku". Jeho pátrání netrvalo dlouho a asi za 3 hodinky měl nový rodný list, vlastně ten původní rodný list našeho plechového miláčka. Tak náš nový témeř neojetý VW, byl dán do provozu v 12 měsíci roku 2006, vozidlo bylo provozováno v Belgii a bylo servisováno při najetých kilometrech 198 000.
Takže, když shrnu to, co teď vím: vozidlo není původem z Německa jak tvrdil autobazar, ale z Belgie, nemá najeto oněch zmiňovaných 36 000km, ale v součastné době, když připočtu co jsem od února najela /cca 60 000km/ úcty - hodných 288 000km a vozidlo je zralé na servis rozvodů motoru, dále nerozumím faktu jak mohl někdo v této republice zaregistrovat rok výroby do velkého TP 3/2007, když bylo v Belgii dáno do provozu, nebo první registrace 12/2006. Mám velké obavy, když půjdu na ověření VIN, že se dozmím, že je vozidlo kradené nebo jde o tzv dvojče ! V lepším případě se dozvím, že nemám VW Caravelle, ale MINICUPER od Eskymáků :) Ale co bych chtěla, zajisté nejsem první komu se něco takového stalo, ojeté vozidlo jsem si již zakoupila několikrát a nějaké záchytné body a věci, které varují, také znám. Prostě u našich autobazarů platí pouze jedno: kde není žalobce není soudce. A dát 500 000,- za auto, které má najeto cca 230 000km je staré 4 roky mi přijde přitažené za vlasy a od autobazaru nehoráznost.

Lucie


Asi před 2 měsíci jsem kupoval auto Renault Laguna v jednom nejmenovaném servisu na Jižní Moravě. Auto bylo za velmi přijatelnou cenu a vypadalo opravdu dobře. Při kontrolní projížďce se mi sice pár věcí nezdálo, ale díky nadšení z auta jsem tomu nevěnoval moc pozornost. Navíc jsem auto kupoval se známou závadou ESP. Bylo mi řečeno, že auto je nehavarované a stav km původní. Byl to dovoz z Německa, takže jsem to bral s rezervou a počítal jsem, že tachometr bude stočený o max. 50 - 70 tkm. No nějak mi to nedalo spát a vyzkoušel jsem službu Autotracer, kde jsem zjistil, že auto je přetočené minimálně o 120 tkm , a že zažilo relativně velkou havárii. Navíc tam nesedělo několik dalších údajů. Nelenil jsem a kontaktoval autobazar a na základě těchto zjištění jsem je dotlačil ke zdi a nakonec mi vše finančně vykompenzovali. Děkuji za tuto službu.

F.B.


Na stránkách internetu jsem si našel asi pět ojetých aut. Na jedno jsem se jel podívat (Smart, r. v. 2002). Celkem pěkné, vybavené a najeto málo km.
Vymínil jsem si, že moje auto musí byt perfektní a nehavarované a toto všemu nasvědčovalo.Následovala prohlídka a svezení, auto bylo celkem čisté nato, že s ním jezdil Ital. Motor také čistý a živý. Na servisní knížku jsem se ani neptal, na vrakovišti se dá koupit celkem levně. Dotázal jsem se na slevu, no, těch 9.stovek Vám slevím.Tak jsme si plácli a šli do kanceláře sepisovat. Pak mi však šéf bazaru sdělil, že musí odjet do města, že bych mohl jet s ním a převést na jeho účet peníze. Po návratu nastalo podepisování, vše připravila p. kolegyně "levného prodejce".
Tak se stalo, že jsem podepsal kupní smlouvu na auto r.v.1/2002, km. přitom nebyly uvedeny. Na moje lamentování nikdo nedal, holt, co je psáno, to je dáno.Nezbylo mi nic jiného, než si do "drahouška" sednout a odjet. Inu co, má málo najeto a bude mi jistě dlouho sloužit.
Tak jsem nastavil polohu -A- a vyrazil k domovu 130 km. vzdálenému. Moje úplné vystřízlivění nastalo, když asi po ujetí 40.km., se na mě z displeye začaly usmívat - ///- tři sestry, auto přestalo řadit. Začal mne polévat pot, protože se to stalo v moc nevhodném místě, na kruhovém objezdu.Chtěl jsem zavolat do bazaru, ale vybitý mobil. Po asi 5.ti minutách "verglování", se chytil a jel. Říkám si, asi nějaká hloupost, tak jsem vyrazil domů. Závada ne sebe nenechala dlouho čekat a vyskytla se opětovně. Vrátit jsem se nemohl, jsem diabetik, neměl jsem sebou léky a insulin. Asi po pětihodinovém poskakování se mi podařilo dostat se domů.
Ráno pořádně rozhněvaný jsem volal do autobazaru, tam mi s klidem sdělili, přijeďte, my Vám to opravíme. Když jsem jim sdělil, že s touto závadou se musí kontaktovat Smartservis, tak pořád mleli svou, přijeďte. Jak bych tam však dojel, to je nezajímalo. Poslal jsem jim i email, kde jsem jim navrhoval, že to nechám opravit, aby mi slevili, nebo v servise Mercedes zaplatili fakturu, bez reakce. Jedná se o skrytou závadu, která se projevila dle diagn.testu již při ujetí 24064 km.Na tuto závadu jsem nebyl upozorněn, při projížďce se neprojevila. Při testu na laser. geometrii bylo zjištěno, že obě zadní kola jsou vyosena vlevo, levé zadní kolo je odkloněno dovnitř, příčné vzpěry jsou ohnuté a výfuk ve 2/3 promáčknutý. Po tomto zjištění trvám na odstoupení od kupní smlouvy. Sám proti nim nic nenadělám, tak jsem si našel advokáta a soudního znalce. Mám ale doma auto v perfektním stavu a nebourané, které inzerovali v Annonci, tam jsem si ho našel.A ta závada, brnkačka, vadný actuátor, chycená spojka a asi i řadící kulisa. Tyto závady se vyskytují zřídka a asi po ujetí cirka 100 tis. km. A cena za opravu, brnkačka, 35.tis, kč. , co to je, na českého nezaměstnaného člověka, pár let před penzí. Holt, za ty prachy jsi mohl mít auto z r. 2007. Za blbost se platí. To jsem jen na chviličku zapoměl, že v demokracii již nejsou podvodníci. Určitě nejsou, ale ne u nás.

U.K., Česká Třebová


Reklamace auta - sleva z kupní ceny
Tak jsem si myslel, že se v autech vyznám. Při výběru svého nového auta jsem tedy vybíral, ovšem jak jsem později zjistil, tak jsem tak trochu přebral. V jednom ostravském bazaru, kde se prodávají pouze zánovní vozy do 4 let stáří, původem z operativního leasingu, jsem zakoupil vyvoněnou Fabii 1.9 SDI po prvním majteli a se servisní knížkou. Prodejce udával stav tachometru 92400 a dále garantoval, že vůz nebyl havarován. Jak jsem později zjistil, tyto informace byly pouhou pohádkou.
Mé první dojmy byly perfektní. Auto jezdilo jak má, vše super, dle servisní knihy jsem doufal, že co do servisu nebudu muset na auto "sáhnout" alespoň rok. Kolega v práci mě ale informoval, že zná dva lidi ve svém okolí, kteří si zde auto zakoupili a oba měli stočený tachometr na cca 60 procent původní hodnoty. Začal jsem se tedy zajímat, kdy naposled byla má Fabie v autorizovaném servisu. Zjistil jsem, že tomu bylo asi 2 měsíce před mou koupí a stav tachometru byl 153tis. km. Také jsem se dozvěděl, že vůz byl lehce havarován a opraven ve značkovém servisu. Dále mi bylo sděleno, že servisní kniha je falsifikát. S pomocí švagrové advokátky jsem sepsal dopis, který jsem zaslal na oba jednatele bazaru a na bazar samotný.
Ihned další den mě z barazu kontaktovali, vymlouvali se, ale přistoupili na slevu z kupní ceny vozidla. Dostal jsem zpět alespoň nějaké peníze, které jsem ovšem ihned investoval do oprav. K dokreslení dodávám, že pokud bych se spoléhal na servisní knihu a údaje prodejce, pak bych se brzy dočkal přeskočení nebo prasknutí rozvodového řemene, což by mělo pro motor fatální následky.

David P., Ostrava


Co je všechno možné v našich autobazarech k vidění..?!

Ačkoliv je tento příběh již starší, je dle mého názoru v principu zcela nadčasový a tudíž i aktuální. Pravdivě vypovídá o rafinovanosti většiny majitelů autobazarů, jejich častých podvodech a takzvaných vychytávkách …
Jednou jsme s kamarádem kupovali v autobazaru vozidlo, sháněli jsme Škodu 120, případně 130. Měli jsme téměř vybráno, když kamarád jen jakousi šťastnou náhodou zjistil, že sloupek spojující zadní dveře se zadním okénkem je pouze vyztužený a nastříkaný krabicový papír zasazený do prohnilé karosérie. Následně vyšlo naeevo, že majiteli vozidla byla tato laciná „oprava vozu“ doporučena majitelem autobazaru, který mu za poplatek sehnal i vhodného „opraváře – kutila“. Úsměvný příběh? Možná ano, ale chtěli byste jezdit v takovém vozu vy sami? Já tedy ne.
I když je to starý příběh, hodně vypovídá o „kvalitních službách šikovných a pěkně vykutálených prodavačů aut…“

Hodně štěstí při výběru vozidla a zejména prodávajícího!!

M.K.


Dobrý den.
Zasílám Vám zkušenost z koupi ojetého auta. Koupil jsem auto Toyota v autobazaru u Hradce Králové. Auto je dovezené z Itálie, uvedené do provozu 2004. S autobazarem jsem sepsal kupní smlouvu na auto, které má stav tachometru 47tis km. Autobazar mi dal s kupní smlouvou i mimo jiné tři protokoly z STK, z emisní prohlídky, kontroly a následné kontroly. Tyto prohlídky dělali pokaždé jiní zaměstnanci STK. Z protokolů jsem zjistil, že auto mělo při STK na všech protokolech uveden stav počitadla 188tis km. Kontaktoval jsem bazar s tím, že při prodeji porušili jak občanský, tak obchodní zákoník tím, že skutečný stav auta neodpovídá sepsané kupní smlouvě a že odstupuji od kupní smlouvy. Bazar mi poslal původní protokoly z STK s opravenými km podle kupní smlouvy s tím, že STK udělalo administrativní chybu a že není důvod k odstoupení od kupní smlouvy. Ministerstvo dopravy udělalo v STK státní dozor. Podle zprávy z kontroly STK žádné opravné protokoly nevydalo a jsou podvrhem. Poslal jsem znovu na bazar dopis, že trvám od odstoupení od kupní smlouvy. Přišel mi dopis z advokátní kanceláře, kterou si bazar najal, že není důvod od odstoupení od kupní smlouvy. nevím jakým způsobem pokračovat dál a jak se bránit tomuto podvodnému jednání autobazaru?

pan B.


Dobrý den,
zasílám naši zkušenost s koupí vozidla Škoda Fabia v autobazaru z Boskovic. Prodejce nám tvrdil, že vozidlo nemá stočený tachometr a že nebylo bourané. Do kupní smlouvy nám však odmítl informace o stavu vozidla zapsat s tím, že kupní smlouvu má předtištěnou a nemůže ji měnit. Kupní smlouvu nám předložil již podepsanou s tím, že ji podepisuje majitelka autobazaru, která je dlouhodobě mimo firmu.
Bohužel jsme se nechali zlákat nabídkou a k rozhodnutí ke koupi přispěl i fakt, že údaje souhlasily se servisní knížkou a vozidlo bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu.
Následující den jsme si zakoupené vozidlo nechali pro jistotu prověřit v autorizovaném servisu Škoda. Zde zjistili, že vozidlo mělo drobnou havárii, což by nebyl až takový problém. Závažnější byl fakt, že vozidlo mělo stočený tachometr asi o 30 tisíc a údaje v servisní knížce byly sfalšované. Vozidlo jsme následně vrátili a požadovali navrácení kupní ceny. Prodejce se choval, jako by přetočení tachometru bylo zcela normální a tvrdil, že se tak muselo stát na straně leasingové společnosti od které vozidlo koupil. To nám přišlo směšné a z našeho pohledu naprosto nepodstatné. Navíc nám nechtěl vrátit plnou kupní cenu a argumentoval opotřebením vozidla (ujeli jsme cca 250km od prodejce do místa našeho bydliště a zpět) a chtěl po nás náklady na umytí vozidla v řádu tisícikorun. Pod pohrůžkou žaloby nakonec navrátil celou kupní cenu. My jsme tedy prodělali asi 500 Kč za prohlídku v servisu a 500 Kč za projetý benzín, ale vůbec těchto peněz nelitujeme. Byla to již naše druhá negativní zkušenost. Ta první došla až k soudu.

Radek N., Chrudim


Dobrý den,
Píšu Vám zajímavý příběh, který se odehrál od koupi ojetého auta Audi A3 do teď.
Začalo to v roce 2008, kdy jsem prodal své auto a rozhodoval se při koupi novějšího ojetého auta (chtěl jsem TDI s výkonem alespoň 100koní..)
Hledal jsem na internetu auta, když jsem našel Audi A3 r.v.2000, 81kW za pěknou cenu. Tak jsem neváhal a hned druhý dej jsem si pro ní jel.
Když jsme se sešli s majitelem, tak nám říkal, že to bylo bourané jenom na pravé dveře u spolujezdce na parkovišti, proto mají dveře jinou kliku ze staršího modelu. Na tachometru bylo najetu 263tis. Km, interiér byl jako nový, volant trochu ohmataný a motor měl tichý běh, tak jsem si řekl, že jí koupím. Majitel nám ještě řekl, že auto jede cca na 90% výkonu, protože je špatná váha vzduchu a také jsem si všiml, že auto je poškrábané ze všech stran, tak jsme ho stáhli 5 tis dolu. S autem jsme vyjeli domu a to už jsem byl naštvanej, protože auto jelo míň jak moje bývalá Felicia 1.3, protože vůbec nespínalo turbo.. Tak jsem ho hned dal ke známému do servisu, ten mi tam udělal opravu toho turba a všechno, co bylo potřeba. Auto u něj bylo 6 dní a a celkem i s prací si účtoval okolo 20tis (oprava turba, oleje, filtry, nová přední světla, nový intercooler). Potom následovali jeětě nějaké menší opravy a úpravy, takže se celková suma za auto vyšplhala zhruba na 180tis. kč... Mezitím jsem zjistil, že auto je sice přihlášené v roce 2000, ale je vyrobeno 1998, ož jsem nechápal, protože auto je kompletně přestavěné do novějšího modelu (světla, nárazníky, blatníky, atd..) a nebylo mě jasné proč.. Potom jsem si dal auto do jiného servisu a tam mě upozornili, že auto je svařené ze dvou aut.. Jedno bylo vínové a druhé černé, tak to mě taky potěšilo.. A aby toho nebylo dost, tak jsem potom našel na internetu dekodér výbavy z výrobního štítku.. Moje auto má mít střešní okno, které nemá, má to být vínová metalíza, která to ení atd.. Vzhledem k tomu, že prodávající psal v Kupní smlouvě, kterou on připravil, že auto nebylo bourané, že je bez jakýchkoliv právních vad a že je takové, jaké vyjelo z fabriky, bych mu to nejradši nějak vrátil a vzal si peníze zpátky, ale to už teď nejde, ani bych to neudělal ,protože auto mě vyšlo skoro jednou tolik peněz, než jak jsem ho kupoval od něj...
Škoda, že jsem v tu dobu nevěděl o společnosti cebia, kde bych si nechal auto ověřit a věděl bych přesně, na čem jsem.

Martin L.


Dobrý den,
Níže uvádím mé zkušenosti se zakoupenými ojetinami:
Dovezená auta jsou omlazována cca o 2-3 roky – později jsem zjistil, že je dobré sledovat označení skel automobilu nebo dílů, které ve svém označení nesou rok výroby – na tuto pro laika neznámou fintu jsem však přišel později, když zakoupený vůz údajně rok 97, byl skutečně z roku 95
Ve všech bazarech se uvádí, že je auto nehavarované – prakticky jsem v bazaru nikdy neviděl takové auto. Z minulosti – kupovali jsem vůz Forman – později, když se sjížděly gumy na vnitřních stranách zadní nápravy bylo zjištěno, že byl vůz bourán a to ve větším rozsahu – auto ve své podstatě jezdilo šejdrem – jako laik to na zkušební jízdě nepoznáte.
Pokud s autem značky a modelu nemáte dřívější zkušenosti, nikdy nevíte, co je na autě špatně – vždy se to dozvíte až po několika měsících užívání.
Dnes mám vůz jako prvomajitel, tedy nový, po 4 letech stáří a 80tis km vím jak takové auto vypadá a mohu jen s jistotou říct, že dříve zakoupená auta zcela jistě neměla najeto 119tis ani 80tis jak bylo uváděno. Podle porovnání se současným „novým“ vozem bych odhadoval stavy ojetin minimálně na dvojnásobek toho, co pak mají v bazaru.
Osobně jsem též zažil stáčení tachometrů v autopůjčovně, kdy ojeté auto (skutečný stav cca 250tis km) bylo stočeno na 90tis km.

Fandím tedy firmám, které mohou zjistit stav ojetin a zlikvidovat tak podvodné bazary.

Pavel Š. Praha 4


Dobrý den, zasílám své zkušenosti s autobazarem z Prahy.
Ford Focus sedan r.v.2003, nehavarované auto, 1MAJ ČR SERVIS.KN, najeto 105.320 km, Státní technická kontrola do 10 / 2011, airbagy, ABS,vše v elektrice atd. 139 000,-
Takto je auto inzerované na internetu, takový popis byl ve vystaveném autě přímo v bazaru a přesně takto mě ho prezentovalo několik prodejců včetně managera až do poslední chvíle.
Bohužel až po uzavření smluv a zaplacení jsem začal zjišťovat skutečnosti.
1) Auto bylo převedeno na autobazar nezákonně a prošlo evidenční kontrolou bez platné STK která je již 5 měsíců propadlá.
2) Bylo havarované a levá zadní část byla měněna.
3) Dvě prasklé žárovky u zadního levého reflektoru najednou také dávají smysl.
4) Mírné stáčení vozidla na pravou stranu tedy nejspíš nevyřeší nové pneumatiky.
5) Celý interiér vozidla je koženkový a sedačky jsou polstrované, nevěděl jsem že takový model se nikdy nevyráběl takže je asi něco špatně.
6) Odstoupení od smlouvy překvapivě není možné.
7) Vnucování pro mě nevýhodného úvěru i přes vysvětlování že mám peníze v hotovosti je jen třešnička na dortu.
8) Na jiných internetových stránkách jsem podle VIN zjistil že údaje v technickém průkaze nesouhlasí.
Drzost autobazaru sahá tak daleko že prodejce dokonce poukazoval na rámy kapoty s tím že šrouby jsou původní takže auto jistě nebylo bourané! Zhodnotit takto levou část kufru nejspíš omylem zapomněl stejně jako na propadlou STK. Za rezervaci auta požadují 20 tisíc jako nevratnou zálohu ale to asi nikoho nepřekvapí. Za to že mě nechali klidně odjet s pul roku propadlou technickou a s vědomím že technická je platná ještě rok se mě dostalo pouze omluvy.

R. V., Praha


Dobrý den,
mám k systému AUTOTRACER, který jsem v nedávné době využil, jednu poznámku a můžu se podělit o jednu zkušenost:
Když jsem si kupoval kupon do systému, měl jsem za to, že 30ti denní přístup znamená, že můžu po 30 dní získávat data o navolených vozidlech. Nepočítal jsem, že jeden kupon je jen na jedno auto. Mělo by to být někde zvýrazněno, že tomu tak je. Já jsem si takové informace při registraci nevšiml. Chtěl jsem systém vyzkoušet ještě před tím, než vyjedu nakupovat vyhlédnuté auto a tak jsem zadal do systému VIN naší staré Felicie. Byl jsem trochu rozčarován, že jsem tak vyhodil 500Kč aniž bych něco věděl o nově pořizovaném voze.
Na druhou stranu jsem se dozvěděl velmi, velmi zajímavé informace o našem starém autě. Kupovali jsem ho totiž v r. 2002 v bazaru v Třebíči jako 5 let starý vůz. Skutečnost je ovšem taková, že vůz byl vyroben již ve 12/1996, ale to podstatné je, že měl tenkrát stočený tachometr o 130tis km (z 215tis. km na 85tis. km). Dnes již máme na tach. 200tis., ve skutečnosti je najetých 330tis.km a kupodivu auto ještě slouží, a to si odjezdilo stavbu RD. Každopádně, nesolidnost zmíněného autobazaru je z tohoto příběhu nasnadě.
S pozdravem

Michal P.


Dobrý den, našel jsem možnost zjištění o mém autě víc než jsem se dozvěděl v bazaru a tak vám píši mé pocity z nakupuvání (to jsem ještě nevěděl, že tuhle službu poskytujete) Přijel jsem do nejm. bazaru a hned na začátku jsem narazil na VW golf III variant. jeho lesk a krása mne uchvátila, když prodejci viděli můj zájem okamžitě u mně stáli oba dva a začali chválit auto až do nebe, jen jsem čekal až se zvedne.
Po bližším zkoumání jsem přišel na to že rok mi nějak nesedí ale cena byla velmi dobrá, říkám k čertu s tím. dali si s autem opravdu práci,protože ze vnitř bylo jako nové, no ono i z venku udělala leštěnka svou práci. el okna, klima, říkám si jdu do toho. tak ještě mrknu na motor a prosil bych se projed říkám jim. oni: že není problém nastartoval jsem a jdu se mrknout na ten motor, mezitím jsem se podíval na tachometr. 118000 km no nějak málo říkám si, ovšem na motoru štítek na měnení rozvodů a ejhle poslední výměna byla v 145000 km. říkám pánové tady vám něco nesedí a oni jak když je polejete, nezmohli se ani na slovo. po pár vteřinách jednomu došlo že by mněl něco říct a tak i učinil. Říká tak to dáme o 15000kč levněji. A já souhlasil. A když jsem si auto tenkrát dovezl domů měl jsem pocit vítěství. Tenkrát jsem za něj dal 120000 kč. A to byla velmi dobrá cena. Ale i tak vás prosím o kupon zdarma abych se o mém autě dozvěděl něco víc.

Baumruk S.


Dobrý den,
Asi před týdnem jsme si koupily z jednoho autobazaru z Jihlavy auto, pro nás bylo důležité, kolik má auto najeto než výbava. Tak jsme si s krásným pocitem klidu v duši koupily auto, které podle prodávajícího mělo najeto 106tis.Prodejce nám deklaroval 100% původ vozidla a ještě jsme dostaly záruku 6 měsíců na skryty vady. Asi za 4 dny jsme jely do autorizovaného servisu na diagnostiku což jsme si myslely, že to bude pro nás jen rutina. No, ale zjistily jsme, že máme stočeny kilometry o 80tis.!!!!
Okamžitě jsme volaly autobazaru, tam nám nevěděl co říct a ochotně nabídnul bud stažení vozu nebo slevu, ale na tom se domluvíme až v pondělí. Tak jsme zavolaly v pondělí a prodejce nám nabídnul slevu 10tis. Což pro nás bylo doslova směšné vzhledem k tomu, že auto mělo jednou tolik najeto. Tak nám autobazar začal vyhrožovat, ze špiníme jméno jeho dobré firmy. Tak je až neuvěřitelné jak si autobazary u nás můžou dělat co chcou, nejedná se o par korun,ale několik stovek tisíc. A ještě ze jsme dozvěděly, že autobazary nejsou postihnutelní. Kde je pak nějaká spravedlnost!!!

M.Z.


Dobrý den, dozvěděl jsem se o vašich stránkách a rád bych se podělil o zkušenost s koupí auta. Koupil jsem auto v Německu na tachometru mělo 180000km a při diagnostice mělo v řídící jednotce 342000km. Tak jsem usoudil, že je to bud stočené nebo měněná řj. Auto jezdí v pohodě a bez problémů. Nedá se věřit ničemu, ani servisní knížce ne!!!

Petr O.


Dobrý den, chci se s Vámi podělit o příběh, který se mi stal před 3 roky. Koupil jsem osobní automobil Renault Laguna Combi. Automobil jsem koupil od Fyzické osoby. Auto bylo staré 7 let a moc se mi líbilo. Najeto podle tachometru mělo 69000 km. Koupil jsem ho za rozumné peníze 128000 Kč, s tím, že majitel je ve finanční tísni. 14 dnů po koupi vozu jsem se rozhodl udělat výměnu rozvodů a provozních kapalin. Po přijetí do servisu mi bylo řečeno, že stav vozu neodpovídá stavu tachometru. Rozvody už údajně byly měněny, což prý znamená, že je na autě najeto minimálně jednou tolik. Při sundání kol bylo zjištěno, že brzdové kotouče už jsou z druhovýroby a dokonce i bubny byly měněné. Nakonec mne dorazila správa, že je lepená olejová vana a levý přední sloupec včetně čelního skla je měněný. Auto bylo před 5 lety dovezené do České Republiky z Itálie. Automobil už mne stál v opravách víc, než byla jeho pořizovací cena. Teď se mi pořád honí hlavou, je tam vše nové, mám ho prodat, nebo si ho nechat? Je to těžké.

J.R.


V roce 2005 jsem koupil Renault Megane 1,6 RT. Vůz byl podle TP vyroben v roce 1997, prvně byl uveden do provozu v roce 1998 v BRD. Dal jsem přednost soukromému dovozci, protože o českých autobazarech jsem do té doby četl a slyšel dost na to, abych měl dobrý důvod se jim vyhnout. Když jsem přijel na prohlídku, auto vypadalo perfektně - naleštěná stříbrná metalíza, naleštěný motor s tichým chodem, ani při zkušební jízdě jsem neshledal žádné známky vadné geometrie, řazení nebo nadměrné vůle v čepech či ložiskách. VIN souhlasilo s údajem v TP, všechny agregáty, které bylo možno zkontrolovat, zjevně fungovaly. Stav tachometru byl ca. 86 000 km a překupník chtěl za auto 138. 000 Kč. Cena se mi zdála poněkud vysoká, ale prodejce nechtěl slevit. Rozmýšlel jsem se tedy několik dní, mezitím jsem si prohlédl i jiné vozy téže značky, a nakonec jsem nabízený vůz koupil. V kupní smlouvě byl mj. uveden stav tachometru, prohlášení, že vozidlo nebylo havarované, a doporučení - vyměnit rozvodový řemen, motorový olej a případně i svíčky. Všechny tyto práce jsem nechal provést ve značkovém servisu, a navíc jsem dal prostříkat dutiny. Kupní cena se tím okamžitě navýšila ca. o 10 000,-Kč. To však nebylo všechno. V krátké době jsem zjistil, že nefunguje ABS, spodek jeví známky počínající koroze, brzdové destičky sjeté z 80%, a s spoustu drobných závad. Když jsem na prodejce přitlačil, některé z těchto závad, hlavně ABS, mi odstranil. Nefunkční ABS se totiž těžko pozná v létě na asfaltové vozovce. To však nebyl zdaleka konec mojí anabáze. Po 2 letech provozu jsem zjistil únik oleje z motoru - to vyřešil můj mechanik výměnou simmeringu, obtížné řazení 2. stupně, které bylo odstraněno výměnou spojky, mechanická závada spínací skřínky, kvůli níž jsem musel vyměnit všechny zámky, nefunkční startér, kde bylo nutno vyměnit uhlíky i ložiska. Během celkem 4 let provozu až do dneška jsem dále musel postupně vyměnit všechny díly výfuku, hydraulické podpěry zadních dveří, řešit náhradní zabezpečení po dekódování nefunkčního imobilizéru a množství dalších, drobných problémů, o kterých ani nestojí za to psát. Celkem se tím pořizovací cena vozu vyšplhala na ca. 200 000 Kč.
Asi po roce od koupě vozu jsem náhodou narazil na Internetu na článek o překupnících, kteří v zahraničí na vrakovištích vyhledávají "leštěnky" - polovraky, které je možno s vynaložením minimálních nákladů zpojízdnit, a dovážejí je do ČR za účelem dalšího prodeje. Po přečtení článku jsem okamžitě získal představu, kolik na mně asi můj překupník vydělal. Zejména když jsem si opožděně uvědomil, že vůz neměl původní lak a byl havarovaný (i když jen lehce, což se pozná teprve po demontáži předního nárazníku). Toto varování však přišlo příliš pozdě, a některé skutečnosti jsem také zjistil příliš pozdě na to, abych je reklamoval. V době koupě jsem také ani neměl tušení o možnosti zjistit z databáze skutečný počet najetých km, podařilo se mi pouze ověřit, že vůz nebyl odcizen v BRD.
Přese všechno jsem však mohl dopadnout hůř. Auto je nyní při pravidelné údržbě zcela provozuschopné, výkon motoru, jízdní vlastnosti a spotřeba paliva zhruba odpovídají jeho třídě, kromě jednoho čepu řízení nebyly zjištěny žádné nadměrné vůle, geometrie měřená laserem ve specializovaném servisu byla v normě bez nutnosti seřizování, pouze převodovka je na můj vkus příliš hlučná. Problém s imobilizérem (po pípnutí klíčkem čekal jen ca. 10 sekund, pak se zablokoval a po nasednutí bylo nutno znovu pípat) jsem jednou provždy vyřešil jednoduchým zabezpečením. Vůz má elegantní francouzské linie a je velmi pohodlný. Cena, kterou jsem zaplatil za jeho současný stav, je však příliš vysoká. Při současných cenách aut počítám, že během 1-2 let se vyšplhá na cenu nového vozu stejné třídy.
Jedno však vím jistě: Nikdy, ale nikdy už nebudu kupovat ojeté auto v České republice ! Ledaže by mi je dohodil nebo přímo prodal dobrý přítel, na kterého se mohu 100% spolehnout, a při koupi bych získal záruky podle všech pravidel slušného obchodu. O autobazarech už vím z hodnověrných pramenů víc než dost, a leštěnkářům se propříště také vyhnu velkým obloukem.

Ivan S.


Dobrý den,
Loňský rok v prosinci jsem koupil na leasing automobil Mercedes Sprinter, prodejce uváděl stav km něco kolem 200tis.
Po ujetí 3 tis km, cca dva týdny provozu na voze praskla kliková hřídel, což znamená oprava minimálně 60tis., když budu počítat náhradní díly z vrakoviště. Auto jsem nechal odtáhnout do servisu, kde jsem ho koupil, tam identifikovali poruchu a měli se k opravě, s čímž jsem nesouhlasil. Po týdnu prověřování (přes kamarády) jsem zjistil, že automobil měl v roce 2007 červnu najeto 655 tis. a v prosinci 2007 mělo najeto 708 tis.km.
Po tomto zjištění jsem za pomoci právníka napsal výpověď leasingové smlouvy a žádal vrácení peněz (cca 100tis.), což se dodnes nestalo, leasingová spol. tvrdí, že nic neprovedli, tak že nic nezaplatí. Právník podnikl kroky a podal trestní oznámení pro podvod, ale zatím bezúspěšně.

M.T., Strakonice


Co je všechno možné v našich autobazarech k vidění..?!
Ačkoliv je tento příběh již starší, je dle mého názoru v principu zcela nadčasový a tudíž i aktuální. Pravdivě vypovídá o rafinovanosti většiny majitelů autobazarů, jejich častých podvodech a takzvaných vychytávkách …
Jednou jsme s kamarádem kupovali v autobazaru vozidlo, sháněli jsme Škodu 120, případně 130. Měli jsme téměř vybráno, když kamarád jen jakousi šťastnou náhodou zjistil, že sloupek spojující zadní dveře se zadním okénkem je pouze vyztužený a nastříkaný krabicový papír zasazený do prohnilé karosérie. Následně vyšlo naeevo, že majiteli vozidla byla tato laciná „oprava vozu“ doporučena majitelem autobazaru, který mu za poplatek sehnal i vhodného „opraváře – kutila“. Úsměvný příběh? Možná ano, ale chtěli byste jezdit v takovém vozu vy sami? Já tedy ne.
I když je to starý příběh, hodně vypovídá o „kvalitních službách šikovných a pěkně vykutálených prodavačů aut…“
Hodně štěstí při výběru vozidla a zejména prodávajícího!!

M.K.


Dobrý den.
Zasílám Vám zkušenost z koupi ojetého auta. Koupil jsem auto Toyota v autobazaru u Hradce Králové. Auto je dovezené z Itálie, uvedené do provozu 2004. S autobazarem jsem sepsal kupní smlouvu na auto, které má stav tachometru 47tis km. Autobazar mi dal s kupní smlouvou i mimo jiné tři protokoly z STK, z emisní prohlídky, kontroly a následné kontroly. Tyto prohlídky dělali pokaždé jiní zaměstnanci STK. Z protokolů jsem zjistil, že auto mělo při STK na všech protokolech uveden stav počitadla 188tis km. Kontaktoval jsem bazar s tím, že při prodeji porušili jak občanský, tak obchodní zákoník tím, že skutečný stav auta neodpovídá sepsané kupní smlouvě a že odstupuji od kupní smlouvy. Bazar mi poslal původní protokoly z STK s opravenými km podle kupní smlouvy s tím, že STK udělalo administrativní chybu a že není důvod k odstoupení od kupní smlouvy. Ministerstvo dopravy udělalo v STK státní dozor. Podle zprávy z kontroly STK žádné opravné protokoly nevydalo a jsou podvrhem. Poslal jsem znovu na bazar dopis, že trvám od odstoupení od kupní smlouvy. Přišel mi dopis z advokátní kanceláře, kterou si bazar najal, že není důvod od odstoupení od kupní smlouvy. nevím jakým způsobem pokračovat dál a jak se bránit tomuto podvodnému jednání autobazaru?

pan B.


Dobrý den,
zasílám naši zkušenost s koupí vozidla Škoda Fabia v autobazaru z Boskovic. Prodejce nám tvrdil, že vozidlo nemá stočený tachometr a že nebylo bourané. Do kupní smlouvy nám však odmítl informace o stavu vozidla zapsat s tím, že kupní smlouvu má předtištěnou a nemůže ji měnit. Kupní smlouvu nám předložil již podepsanou s tím, že ji podepisuje majitelka autobazaru, která je dlouhodobě mimo firmu.
Bohužel jsme se nechali zlákat nabídkou a k rozhodnutí ke koupi přispěl i fakt, že údaje souhlasily se servisní knížkou a vozidlo bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu.
Následující den jsme si zakoupené vozidlo nechali pro jistotu prověřit v autorizovaném servisu Škoda. Zde zjistili, že vozidlo mělo drobnou havárii, což by nebyl až takový problém. Závažnější byl fakt, že vozidlo mělo stočený tachometr asi o 30 tisíc a údaje v servisní knížce byly sfalšované. Vozidlo jsme následně vrátili a požadovali navrácení kupní ceny. Prodejce se choval, jako by přetočení tachometru bylo zcela normální a tvrdil, že se tak muselo stát na straně leasingové společnosti od které vozidlo koupil. To nám přišlo směšné a z našeho pohledu naprosto nepodstatné. Navíc nám nechtěl vrátit plnou kupní cenu a argumentoval opotřebením vozidla (ujeli jsme cca 250km od prodejce do místa našeho bydliště a zpět) a chtěl po nás náklady na umytí vozidla v řádu tisícikorun. Pod pohrůžkou žaloby nakonec navrátil celou kupní cenu. My jsme tedy prodělali asi 500 Kč za prohlídku v servisu a 500 Kč za projetý benzín, ale vůbec těchto peněz nelitujeme. Byla to již naše druhá negativní zkušenost. Ta první došla až k soudu.
Hezký den,

Radek N., Chrudim


Pokud nám chcete také poslat zajímavý příspěvek, klikněte zde.

DISPEČINK AUTOTRACER
telefon 267 913 737
267 915 959
PO-PÁ: 8:00 - 16:30
 
Cebia, spol. s r.o.
© Cebia 2012 Všechna práva vyhrazena